Totemy reklamowe, czyli infokioski.

Totemy reklamowe, czyli infokioski.

17 listopada, 2022 0 przez admin

Infokioski stają się coraz bardziej popularne i nie bez powodu. Istnieje wiele zastosowań w różnych biznesach i niszach i powinieneś się z tym zapoznać, ponieważ prawdopodobnie okaże się, że jest coś, do czego możesz ich użyć.

Ponieważ wkraczamy w erę bardziej responsywnych urządzeń, kiosk informacyjne jest bardzo pożądanym atutem w każdym miejscu, w którym chcesz zaktualizować informacje w ciągu kilku minut lub umożliwić klientom komunikację z Tobą lub łatwe składanie zamówień. Staje się coraz bardziej powszechna, a firmy mają różne pomysły na wykorzystanie tej technologii. Zapoznaj się z naszym małym przewodnikiem po różnych sposobach jego wykorzystania, a być może znajdziesz odpowiednią wskazówkę dla siebie. Kiosk informacyjny to wolnostojąca jednostka, którą można opisać jako taki… totem reklamowy.

Rejestracja I Zarządzanie Wydarzeniami

Jeśli chodzi o organizację wydarzeń, kioski informacyjne okazały się nie tylko bardzo zabawnym, ale także bardzo przydatnym zasobem. Kioski interaktywne mogą być wykorzystywane podczas wydarzeń publicznych do rejestracji – nie trzeba już zatrudniać wielu osób do sprawdzania uczestników, udzielania niezbędnych informacji czy rozdawania ulotek. Ustaw jedno z tych urządzeń przy wejściu, a stanie się Twoim najbardziej oddanym konsjerżem i nie tylko. Odwiedzający mogą wypełniać ankiety, wyszukiwać lokalne informacje, drukować identyfikatory, a nawet szybko i bezpiecznie płacić za wstęp.

Świetnym sposobem na poprawę wrażeń z wydarzenia dla wszystkich odwiedzających jest ustawienie kilku kiosków informacyjnych. Możesz wyświetlać aktualny harmonogram wszystkiego, co się wydarzy, przesyłać mapy lub wskazówki, aby znaleźć różne miejsca, składać zamówienia na jedzenie lub napoje, a nawet robić selfie ze spersonalizowaną ramką gotową do przesłania na Facebooka lub Instagram. Interfejsy kiosku zazwyczaj przypominają interaktywność urządzeń mobilnych, którą użytkownicy uważają za z natury intuicyjną.

Śledzenie Zapasów I Witanie Klientów W Handlu Detalicznym

Kioski informacyjne znalazły również wiele zastosowań w sklepach o różnej wielkości i przeznaczeniu. Jeśli chodzi o organizację wewnętrzną, mogą stać się niezastąpioną częścią zespołu, pozwalając im kontrolować logistykę, HR, śledzenie zapasów i podobne czynności. Różni pracownicy mogą z nich korzystać wielokrotnie w ciągu dnia i upewnić się, że wszystko jest aktualne, co pozwala zaoszczędzić dużo czasu.

Mało tego – możesz wykorzystać te urządzenia również w komunikacji ze swoimi klientami. Pozwól klientom zostawiać Ci cenne opinie, dostosowywać zamówienia lub decydować o sposobie płatności. Jeśli jesteś właścicielem restauracji, wyświetl inteligentne codzienne menu, które może automatycznie zmieniać się w zależności od pory dnia, tygodnia, miesiąca, a nawet lokalizacji. Śmiało możemy powiedzieć, że ogranicza nas tylko Twoja kreatywność.

Samoobsługa

Mówiąc o restauracjach, jest tam zupełnie inny świat i miejsce na kioski informacyjne. Oprócz wyżej wymienionych menu, ofert specjalnych itp. istnieje opcja samoobsługi, którą można łatwo zrealizować dzięki tej technologii.

Daj mniejsze urządzenie do każdego stołu i pozwól im samodzielnie wybierać jedzenie i składać zamówienia lub unikaj długich kolejek w restauracjach typu fast food, ponownie wystawiając urządzenia i zachęcając klientów do korzystania z nich.

Samoobsługa to nie tylko restauracje. Hotele mogą korzystać z tego rodzaju odprawy dla swoich klientów, a nawet umożliwić odprawę mobilną lub rezerwację. Możliwości są nieograniczone, a coraz więcej firm decyduje się na ułatwienie tego procesu poprzez wdrożenie tej technologii.

Wniosek

Wiele zastosowań zostało już znalezionych dla kiosków informacyjnych, a wiele jeszcze czeka na odkrycie. Technologia szybko się rozwija i to tylko kwestia czasu, zanim pojawi się kolejny świetny pomysł. Na przykład ratusz San Francisco wdrożył je, aby umożliwić łatwiejsze wyszukiwanie budynku, tłumaczenie i wyświetlanie list nadchodzących wydarzeń. Niesamowite, prawda?

Korzystanie z tej technologii okazało się świetnym sposobem na dotarcie do młodszych odbiorców, ale ponieważ inteligentne urządzenia stają się niezbędną częścią życia ludzi w każdym wieku, wydaje się nieuniknione, że wkrótce przejmie ona kontrolę. Doświadczenie użytkownika jest lepsze, ponieważ jest mniej linii, a dostęp do informacji jest znacznie łatwiejszy, a firmy potrzebują mniej pracowników do kontrolowania całego procesu. Zarówno wewnętrznie, jak i wewnętrznie, w wielu różnych biznesach, infokioski przebija się bardzo szybko.

Czy zastanawiałeś się, gdzie możesz wykorzystać kioski infokioski w swojej firmie? Mamy nadzieję, że te sugestie dały Ci kilka pomysłów i jesteśmy pewni, że ich wdrożenie poprawi ogólne wrażenia zarówno Twoje, jak i Twoich klientów. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o tym, jak zacząć korzystać z własnego rozwiązania kiosku. Od znajdowania drogi po nasz zastrzeżony system infomaty, aby linie klientów były bezproblemowe. Możemy bezpłatnie zapoznać Cię z naszym rozwiązaniem kiosków informacyjnych i odpowiedzieć na wszelkie pytania.